Avslappnande spa resor till Polen

Ännu e det ett tag kvar till semestern.
Man kan va rätt sliten efter att ha jobbat ett helt år
utan större pause.
Alla behöver vi ibland ladda batterierna.
'En spa resa där man skämmer bort sig själv lite, det måste
man göra ibland.
Vem hade sagt nej till det!
inte jag iallafall.
Ni som läser min blogg eller som känner mig
vet att jag har en son som är halv polsk.
Och just Polen har ett fantastiskt utbud gällande spa resor.
Många tänker nog inte på spa resor direkt då de
hör orden Polen men där e verkligen fantastiska spa resor.
och så nära.
Bara en tur överhavet så e du i spa paradiset.
Vi kan tex ta staden Sopot som ligger i Gdansk bukten
i norra Polen. Staden ingår i trestadsområdet där städerna
Gdansk & Gdynia ingår. Även kallat den Polska rivieran.
Sopot har ca 37 500 invånare med fantastiska vita stränder.
I Sopot finns det vackra spa hotellet Hotel Haffner.
Här kan du njuta av ett lyxigt spa- och hälsocenter med pool, bastu och gym.
från hotellet har du bara ca 15 min till staden berömda pir.
Hotellet ligger även nära den vackra pormenaden så efter lite
relaxing time kan du gå ut o ta en skön promenad o
njuta av den vackra staden.
Sopot är Polens sommarhuvudstad som e kallar det.
Här kommer du garanterat finna ditt inre lugn.
och sen vara redo för vardagens alla måsten igen..
(inlägg i sammarbete med polenresor.se)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback