Midsommar 2016

I år hade vi midsommar bjudning hos oss.
ja jag var nervös bra tag innan pga min attans
panikångest.
ja den e dryg den.
men det blev iallafall bjudning o det va super trevligt.
jag brukar göra olika servett vikningar varje år.
förra året var det lotus blommor.
i år blev det båtar med segel
de som kom var
* min lillasyster Pauline med sin kille o killens son Junior
* min lillebror Pontus o hans tjej Daniella
* min pappa
* min lilla lillebror Douglad
* min styvpappa Pelle
*svärmoren min
Först åt vi en massa mat som jag hade gjort.
vi åt potatisar som vi odlat i våran trädgård.
här snackar vi verkligen närodlat ha ha ha
ja det e jag som gör den där skuma minnen längst
till vänster i fotot.
ja jag ska ständigt tramsa mig:)
barnen (3 st) plus min bror pontus,
hans tjej o syrrans kille christian tog sig ett
dopp i poolen.
vart riktigt varmt så förstod dom
våran hund minja o syrrans vovve shanti
fick oxå gott att äta så de tog sig sen
en sova-efter-maten-vilo-pause
min svärmor o min styvpappa sitter o snackar.
 
det var en toppen trevlig dag med mycket
skratt o tramsande.
i love it.
så tacksam för min goa familj
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback