Kakel till badrummet

Vi bor i ett hus byggt 1907 o badrummet e senast
renoverat nån gång på 50 talet.
vi har bytt ut badkar, toalet där inne o funderar nu
på att ta tag i detta med kaklet.
det e rätt gammalt o väldans trist plus att det skulle behöva vara högre 
upp än det är nu.
mina ögon fastna direkt på denna.
marmor känsla på.
så rå läcker o det hade passat perfekt 
i vårat badrum med resten av inredningen där
titta runder lite mer på kaklet hos Kakelgallerian o
fick då syn på detta.
herregud så vackert.
så underbart läckert blått.
fick mig att tänka tillbaks på semestrarna nere på
franska rivieran.
azure blått som havet.
det blir svårt detta.
fanns så mycke fint kakel o för varje
kakel jag såg så fick jag fler o fler ideer
och visioner.
varför inte detta kaklet o göra det som typ en bergsvägg med
massa läckra växter hängande.
riktigt ala tropisk djungel.
 
ohhhh detta blir svårt.
så mycket vackert.
vi får nog skaffa ett större hus
(inlägg i sammarbete med kakelgallerian)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback