Tummen ner dag

Sån dag idag..
Tummen ner dag.
Dom där sablans stickningarna i mellan brösten har kommit tebax o det är grymt frustrerande o irriterande.
Varit hos läkaren 2 g för typ 1 1/2-2 månader sen o de gjorde ekg o tog blodprover MEN de sa att allt såg bra ut.
Det e tydligen min sablans panikångest/ptsd som orsakar det. Obeskrivligt jobbigt är det.
Enda gången det släpper är då jag sover.
Men kan fan inte sova bort hela dagarna.
Har börjat med lite minfulness övningar som tydligen ska hjälpa. Hmm ja det e väl si så där med det.
Sablans mög. Jag blir irriterad på det hela.
Varför kan jag liksom inte få vara som alla andra normala människor. Med normala menar jag de utan ångest krafs.
Ja what to do what to do.
Ska till min traumabehandlare idag o ska då ta upp detta ang mina stickningar i kroppen igen.
För dom gör en depremerad o dom e grymt irriterande..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback