Regnig dag-mys inne

Min o lillesonens dagliga powerwalk får nog ställas in idag.
vi brukar gå även om det regnar men idag verkligen forsar
det ner här o har gjort det i flera timmar.
så idag får det bli myspys inne istället.
tänkte försöka dra han från sin dator lite o göra
något annat.
tänkte han skulle få leka med mitt skissblock o mina
skisspennor.
han ska få använda sin fantasi istället för att sitta
o glo på sin dator eller leka med ps3.
fast han är faktiskt väldigt duktig på att acceptera
data, ps3 begränsningen vi satt.
jag kanske gör något mer på tavlan.
om jag känner inspiration för det.
annars blir det nog att vi även hyr en film o myser i soffan
med lite varm choklad o nåt gott.
stört flods regn=inomhus mys pysar dag
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback