Hamburgare, pommes o dressing


Lördag o då får man ju gotta till det lite.
Dock väljer jag att göra hamburgare utan brödet för tyckte inte det glutenfria hamburgar bröden man kan köpa e nåt gott o jag orka inte baka själv.
Men detta sättet e mums mums med.
Så här hör jag min hamburgare o dressing

HAMBURGARE

salladsblad
Soltorkad tomatpure (gjort själv)
Smörgårgurka
Dressing
Stekt ägg
Senap
Stekt bacon
Kött
Laktosfriost
Dressing
Salladsblad

DRESSING

laktosfri cream fraich
Egengjord sweet chilisås
Salt
Peppar
Torkad basilika

Pommes gör du som förpackningen säger.
Sen bara njuta med kniv o gaffel för hamburgaren e inte så lätt att äta utan det då den e i salladsbladen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback