Min vigselring


Detta är min vigsel ring.
Visste e den bedårande vacker.
Jag ÄLSKAR personliga smycken vilket detta blir
eftersom mitt och min blivande mans namn kommer stå där.
Det är 12 äkta diamanter runt och det är i sterling silver.
jag föredrar silver istället för guld.
Alltid varit så.

Denna ring kommer från Bradford och
kosta 1700 kr bara

*********************

Det sägs att det är kärleken som får världen att gå runt.
Tack vare en exklusiv, ny silverring kan Du nu skapa
ert eget smycke, som uttrycker er kärlek på ett fulländat vis
– den personaliserade diamantringen ”Evig Kärlek”.

Ringen framställs för hand av högklassigt sterlingsilver.
 Tolv diamanter i pavé infattning smyckar de båda
utvändiga banden. I mitten finns era båda namn,
ingraverade med eleganta bokstäver. Denna mellersta
del går att vrida på och uppenbarar därmed era namn
på ett underbart vis. Beakta dessutom att insidan av
 er ring har utformats med massor av kärlek.
Ett band med hjärtan i relief smyckar denna sida
 – ytterligare en symbol för er ”Eviga Kärlek”.

Du erhåller er påkostat graverade diamantring tillsammans
med ett äkthetsintyg och ett smakfullt smyckeschatull,
 som är det perfekta sättet att visa upp ringen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback