En kall piknik vid isen





Idag begav vi oss ut till Bäckhalla dalen utanför simrishamn.
Där e en liten sjö som det var tjock is på.
Kewin gled runder och tycker det var toppen kul.
Min syster Alexis hon hade sina skridskor med sig så hon
åkte en tur och jaga min son kewin till hans stora glädje.
Jag frös som bara den och försökte värma mig med en massa
varm choklad.
Min kille fick syn på the old styl skridskorna som syrran
tagit med till Kewin men kewin ville ikke testa dom
men Tobbe försökte, eller försökte och försökte, han mest tramsa
ha ha ha ha ha ha

***************************

Today we were out in the foresst called Bäckhaladalen
 by a lake that was filled with ice.
 My sister alexis had her isshoes with her and chasing
my son kewin. Which he thought was super fun.
My boyfriend tried a pair of old isshoes while
I
tried to warm me with lots of hot chocolate.
Cozy was it anyway.


(skridskor från 50-talet, is-shoes from the 50´s)


Trackback