Panikångestens olika utförande


Panikångest för mig kommer i olika former.

* kan ploppa upp pang bom o jag måt riktigt jävla piss men det klingat av ganska snabbt

* kan ploppa upp snabbt men det tar tid att klinga av.

* kan komma smygande sakta sakta o då brukar jag kunna avvärja det bra

* kan bubbla under ytan men håller sig där men igengälld så går man o mår allmänt piss typ sol rn stundande maginfluensa

* panikångesten bubblat men blir inget anfall utan man e istället rätt nere o orkar inget typ o blir ledaen för man måste må så illa fast det inte är nåt direkt som hänt

Saker som alla dessa har gemensamt e att dom e alla super jobbiga o inte alla nåt kul o man blor fruktansvärt trött o vill gärna sova en stund.
Det suger ut otrolig mycke energi av den tyvärr.

Men jag räcker tunga åt panikångesten
För den e fan inte snäll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback