Känt av det

Idag har jag haft panikångest känningar och 2 g har jag fått panikångest redan.
Dock har jag då fokucerat o andats rätt o då har det lungnat sig efter ca 30 sek..
Tror detta idag beror på att jag sovit oerhört dåligt i natt o sen får jag ofta panikångest av rädsla att göra andra besvikna o idag ska vi till jänke skroten med maken min o hans bror o jag vet att de sett fram emot det länge..
E rädd att jag ska sabba deras glädje för det om jag får panikångest o vad händer då?
Jo man får panikångest för man tänker på det.
Detta med panikångest e attans skumt..
Mer forskning på det o bättre lösningar för att bli fri från skiten tack..
Har ju blivit en folk sjukdom




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback