Panikångest

Nu har jag gjort det IGEN..
Glömt att ta min panikångest pillar varje dag som jag MÅSTE göra..
Glömt en hel vecka o tog en idag o vad händer då?
Jo då får jag mega panikångest, blir som en lite dos av hur det var så man börja på dom..
Då man börjar ta såna så får man tyvärr värre ångest än i vanliga fall i nån/några veckor.. Skit jobbigt men man kämpar på o sen då de börjat funka e det helt fantastiskt underbart för då får man den lilla pusch hjälpen som behövs för att orka jobba med att få kontroll på sin panikångest..
Som sagt så mådde jag piss olle idag efter va 4 timmar efter jag tagit pillan.. Tog mig va 2 timmar att komma till ro igen..
Jag vet att detta händer då jag glömmer så länge som en hel vecka..
Så jag gör mig själv en otjänst genom att glömma...
Nu e det banne mig skärpning..
Ska ta mig sören ställa påminnelse alarm på mobilen oxå får vi hoppas det hjälper




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback