gamla smycken blir nya pengar

Ni som följer mig här o på instagram vet att jag har
en förkärlek för smycken.
och ja örhängen har blivit lite av en passion.
men smycken, gärna bling bling och vackert
skinande solfärgat guld e trevligt.
 
men jag e ganska ombytlig.
man tröttnar ju ganska lätt.
ja jag gör det iallafall.
men finns ju så många olika o det e kul att
kunna uppdatera sig.
 
men istället för att låta ditt tex guld ligga
i en låda så kan man på Smsguld sälja det
o få fina slantar att investera i nåt nytt bling bling.
 
super enkelt är det
 
1. man beställer hem ett kuvert antingen via sms eller
via datorn tex.
det e både försäkrat o hela rasket. man förbinder sig dessutom
inte att skicka in nåt om man skulle ångra sig.
mycke bra tycker jag
 
2. man lägger i guldet man vill sälja o skriver även då på
ett avtal som man får med då man beställer hem paketet
 
3. skickar in det o de värderar det o samma dag som de 
värderat det får man in pengar på sitt konto
snabba pix
 
så super smidigt att sälja det man inte längre använder
eller tröttnat på o få pengar att kunna köpa nytt för.
 
enklare o bättre kan det ju ikke bli
 
(inlägg i sammarbete med smsguld.se)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback