Trädgårds möbler

 
vi flytta ju från lägenhet på 2 våningen till ett hus
med stor trädgård för 2 1/2 år sen.
älskar att äntligen kunna ha en trädgård o bara
gå ut där o sätta sig o ta en kopp the på morgonen
eller sitta på kvällen o njuta.
Vi har ett liknande lounge set som på bilden ovan.
så attans fint o super mysigt.
MEN
vi älskar ju att ha bjudningar här hemma o
då e det tyvärr lite svårt med platser.
detta settet ovan e underbart men vi behöver något större
då det vankas middags dags.
typ detta hade jag kunnat tänka mig.
det matchar vårat lounge sett o det e snygg o
stolarna ser dessutom grymt sköna ut.
hittade massa fina o väldigt perfekta
trädgårds möbler hos Chilli.
detta hade minsanna varit perfa med.
där e det hela 8 platser o ja vi skulle behöva så
många platser faktiskt för min lilla familj består ju av
2 vuxna o 2 barn o bara där försvinner 4 platser direkt
ohhhhhhhh kolla vad jag hittade då jag fortsatte
surfa runder på sidan.
detta e ju som gjort för oss.
vill haaaaaaaaa
dessutom grymt snyggt o jag gillar verkligen
designen på stolarna.
de ser bekväma ut o det e ju faktiskt viktigt.
där var massa fin fina möbler.
helt klart e sidan värt ett besök 
(inlägg i sammarbete med chilli.se)
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback