Sandhammaren

5 juni så begav sig jag, maken, lillesonen Kewin o mitt gudbarn Engla
till Sandhammaren.
Var fantastiskt underbart väder o vad passa då bäst om inte stranden.
Vi börja med att ge barnen en liten historie lektion ang
fyren o kanonen som stod där.
tyvärr var fyren stägd så vi kunde inte gå upp i den
typ ta foto så vi kan gå till kiosken o
få glass ha ha ha
efter historie lektionen så blev det valfri glass
i kiosken som ligger där o sen begav vi oss ner mot stranden
satte oss vi em bänk nere på stranden o njöt av
fina vädret o den vackra utsickten.
vit sand o lååååååååång strand.
så otroligt vackert
barnen bytte om till badkläder o lekte lite i sanden först
sen blev det badandet i havet.
ja doppa mig till lite över knäna.. tyvärr glömde jag ta med mig
badkläder för annars hade jag badat.
det va riktigt kallt i början men gick snabbt över o blev riktigt
behagligt sen o barnen de älskade det o guppa runder
som bara den..
(hönsmamma som jag är stod jag hela tiden vid strandkanten o kolla
dom hela tiden o fort de kom typ 10 m från mig så ropa jag dom
närmare.. ha ha ja jag e nojig gällande barnen)
 
det var en super mysig dag på stranden.
ungarna gilla det.
va så varmt o vackert.
 
sen avslutades det men ett litet hjärta med
min o makens bokstäver i
hi hi hi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback