Pool ja tack

kl är bara 10 och vi har redan plsu 25 grader i skuggan.
det är verkligen badväder idag.
nu tänkte jag berätta om min o min lilla familjs dröm.
drömmen om en pool.
en riktig pool.
inte en sån plast sak som vi har just nu i trädgården
utan en nergrövs eller inbyggd RIKTIG pool.
en av grannarna har en o gissa om att man ger avundsjuka
blickar dit då man går förbi med hundarna.
vi har ju flyttat till hus med stor trädgård för 2 1/2 år sen så här är
banne mig plats för en.
tänk att få ha en nedgrävd pool istället för en som e mega
plastig, lätt förstörlig som
står upp o ser full ut o förstör hela utsikten i trägården.
ohhhhh vad vi vill ha det.
vi har börjat kolla runder på lite olika pooler,
storlekar, utformande, osv
denna godingen. denna hade verkligen passat bra hemma
hos oss.
perfekt storlek o dessutom riktigt snygg.
vill haaaaaaaaaaaa.
ja vem hade tackat nej till denna godingen liksom.
sååå uppskriven på våran önskelista
ett annat alternativ som vi snackat om är en pool inbyggd i
ett trädäck. (2 vänner till oss har detta alternativ)
det e galet snyggt med.
sen sätta lite läckra lampor runt o man har värsta mys
pyset kvälls tid.
 
nej nu får det banne mig va slut sucktat o vi får ta tag i detta
(inlägg i sammarbete med folkpool)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback