Ny soffa tack

Medans lillesonen o mitt gudbarn äter mellis
efter våran fläder plockning så passar jag på
att surfa runder lite på Trademax o kollar in
olika soffor.
Vi behöver verkligen uppdateras på soff fronten.
Skulle verkligen vilja ha en soffgrupp som den ljusa ovan.
så vacker MEN vi har djur, bla en svart rottweiler o ja det
på ljusa möbler går inte så bra men gud så vacker
soffgrupp.
en vacker dag ska jag minsann ha en sån.
bäst passande för vårat tvrum o för våran familj är en
soffa med divan, hörnsoffa ala usoffa.
grymt fina med.
skulle vilja ha en i tyg så som denna på bilden.
denna ovan va grymt fin för gilla verkligen att där va nackstöd.
lite extra lyx i vardagen
denna hamnar helt klart på listan över val
surfa runder lite mer o fick värsta nostalgi känslan då
jag fick syn på denna.
min pappa hade en sån här i ljusgul då jag va mindre.
eller den påminde om denna.
den var grymt fluffig o mysig
hade maken o sönerna fått bestämma
(tur det e jag som bestämmer)
så hade de helt klart köpt denna.
biosoffgrupp.
ja den e ju grymt snygg kan inget annat säga.
ser galet skön ut oxå men ja lite snålt med plats om man
får gäster.
fast hade vi haft större tvrum hade jag nog kunnat tänka
mig att ha detta o sen en större soffgrupp som man kan 
ha då gästerna kommer
 
ohhhh gud så många fina soffor där fanns på trademax o priserna
var banne mig humana med..
(inlägg i sammarbete med trademax)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback