en liten dröm

Jag ska berätta om en dröm jag haft i x antal år.
att skriva en biografi.
jag har varit med om en hel del i mitt 35 åriga liv.
Mycke som varit mindre trevligt men där finns oxå ljusglimtar.,
många hel konstiga händelser, hemska händelser, chockerande
händelser, sorg, död, övergrepp, 
MEN
även lycka som tex då mina fina söner föddes.
då jag gifte mig med min man.
jag vill skriva en bok om mitt liv ända från mina
barndoms år.
sen jag va liten.
skriva om alla dess skeden.
även vill jag skriva en hel del av mina erfarenheter ang
att leva med panikångest, ptsd, agorafodi osv
det är inte alltid så lätt o många vet igentligen inte helt
vad det innebär.
det vill jag berätta, direkt från mitt inre.
men även lite ren fakta om det, hur nära o kära kan
stötta o hur de bör reagera för bästa resultat.
och berätta att människor med det är inte koko utan
det e en fullt normal funktion i kroppen som bara e svår att stänga av.
jag vill ta bort det tabuet runt det.
vill skriva om den stora glädjen i mitt liv.
mina 2 söner.
ljusen i mitt liv o min stolthet över att få vara
deras mamma
vill skriva om hur jag mått, reagerat osv
i mitt liv efter mina upplevelser som inte
varit så trevliga.
hur jag kämpar vidare, hur jag bearbetat det 
mina tankar o känslor om det
har googlat runder lite innan o kollat hur man ska
kunna få något sådan publicerat eller upptryckt på bästa sätt.
men tyvärr har många haft krav på att man måste
trycka upp ett minimun böcker på ganska stort antal.
vilket min noll ekonomi ikke hade tillåttit
MEN
så hittade jag detta företaget Nomen.
där kan du minsann få det upptryck styckesvis
o i mindre upplagor.
så ja man kan göra sin dröm sann där även om man har en
begränsad ekonomi som mig.
så attans bra
 
så nu e det bara för mig att se till att sätta mig ner och få
den där biografin skriven som jag funderat på ett tag
 
har du samma funderingar?
ja då vet du vart du kan få det gjort på bästa o billigaste sätt
(i sammarbete med nomen book-on-demand)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback