Make-over på mamma


Mamma har precis gått igenom en skillsmässa efter 26 års äktenskap.
Så idag var hon här för lite mor/dotter tid. 
Färga hennes toppar o gav henne även en make-over.
En sminkning.
Hon valde själv att hon ville ha gröna ögonskuggor så det fick hon.
vi trolla bort hennes rynker och påsar under ögonen.
sen gav vi hennes ögon lite skimmer.
o läpparna fick en peach nude färg.
Vad hände liksom?
min mamma ser helt plötsligt yngre ut än mig
ha ha ha ha
fast det e inte skandal mycket ålders skillnad mellan oss
mamma blev gravid med mig då hon bara var 17 år.
 
Det bästa av allt med denna dagen var att mamma såg
verkligen super glad ut då hon gick härifrån.
det liksom sken om henne.
den synen var obetalbar.
att se glädjen i hennes ögon.
hon ville ha ombre färgat hår.
så det fixa jag till på henne

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback