Fördomsfull


Såg att jag fått denna FINA kommentaren.
den TACKAR vi för.
Vääääldigt moget skrivit o väldigt fördomsfullt.

Nr 1. Innan du kommenterar en sådan här sak kanske du ska tänka till att den som skriver kanske har dyslexi. Inte så snällt att kommentera en sån sak då

Nr 2. Har man inget snällt att säga kan man likabra va tyst

Nr 3. VÅGA stå för vem du är istället för att vara anonym

Nr 4. Du behöver INTE va inne på min blogg om det stör dig så otroligt

Nr 5. Det e krig i världen o barn svälter o du gnäller om min stavning

Nr 6. Beklagar att DU har så trist o innehållsfattigt liv att DU kände att du måste kommentera en sån här onödig sak


Tänkte precis som dig när jag såg den kommentaren.. Hittade din blogg häromdagen och igår bakade jag dina örtbullar.. Så goda! Tack för många fina recept på mat. Älskar själv att göra mat,men ogillar att baka bröd men kände att det är så dyrt att köpa till glutenfritt.
Detta var det absolut godaste glutenfria bröd jag ätit. Idag blir det tom bakning av din kanelbullekrans. =) Önskar dig en fin dag!Kram Sabina

Svar: Nawww tack du söta.. Gud så kul att du test bakar mina recept. Ja jag håller med om att köpa redan färdigbakat glutenfritt bröd e ikke billigt ellee tex frukostbullar där de bara e snåla 4 små bullar i... Du får berätta hur din kanelbullekrans blev sen.. Kram c
chanette andersson

2015-11-17 // 10:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback