Där trilla den tanden av

Va igår på ica o handla med maken o min styvmamma.
dom gick ut till bilen medans jag gick till stället där man
ska hämta ut paket.
Stod där o vänta i lugnan ro.
då det helt plötslit smället till i min mun.
det verkligen smäller PANG.
ja för mig hördes o kändes det så.
känner hur nåt landar på min tunga.
jag tar handen till munnen o ut kommer 3/4 av en tand.
jag går snabbt ut till bilen o väl inne i bilen börjar jag gråta som ett barn.
inte för att det gjorde ont för har inte ont men för:
 
* jag kommer ej kunna snacka eller le utan att det syns
och har man redan kasst självförtroende så bättra
inte dettta på det
 
* för jag kommer behöva en fejk tand o det lär gå loss
på si så där 5000 kr
5000 kr som jag INTE har
 
* för att jag kommer vara tvungen att gå till tandläkaren
och jag e helt galet sjukt rädd för tandläkaren
 
ja detta e fan deprimerande.
men jag sluta gråta efter en stund iallafall
för inte fasiken hjälper tårarna tyvärr.
 
men bajs e detta
ringt till tandläkaren nu.
va lite för optimistisk gällande priserna.
som det ser ut kommer det ev gå på runt 10 000 kr
dock då man kommer upp i 3000 kr så e allt efter det
50% avdrag i kostnaden.
så det kommer bli si så där 8000 kr till slut.
 
fyyyyyy faro
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback