3 par barn skor

Jag har som ni som följer mig vet
3 st sötnosar till gudbarn.
Jag har även 4 st syskonbarn.
ALLA är flickor ha ha ha
Själv har jag lyckats få 2 barn dock båda
pojkar ha ha ha
 
Men nu har jag iallafall klickat hem 3 st super
söta skor som jag tänkte jag skulle ge de små
liven i present.
 
visst e dom så söta.
och kolla bara in dom små larvskorna
de e så söta så man smälter
 
 
 


Vart har du beställt skorna? :) Jag gillade larvskorna, och dom skulle passa så bra till min brorsdotter :)

Svar: Dom är beställda på ebay.com
chanette andersson

2014-08-26 // 12:53:16

De silvriga var snygga!!

Svar: Ja visst e de söta. De finns i guld oxå,, jag har sett såna vita i vuxen storlek- gissa om jag e sugen på dom ha ha
chanette andersson

2014-08-26 // 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback