Dino lampa till sönerna

Kvälls pyssel.
 
Har gjort en Dino lampa till mina söners rum.
Dom har inte sett den än men ska bli kul att se
vad dom tycker om den
 
 


» Annie

Vilken fantastisk lampa. Men hur har du fått dit dinosauriera på lampskärmen? Riktigt snyggt blev det, ser framför mig en lampa med fotbollsgubbar på till mina barn;)

Tack för bidragen båda två var superfina och hamnar självklart med i utmaningen.

ÖNskar dig en fin dag
Kram
Annie

Svar: lamp skärmen med dinosarna har jag gjort så här.. tagit och skrivit ut ett dino mönster på servett med min skrivare sen kört decopage med det direkt på lampskärmen med egengjort lim.....ja med fotbollsgubbar låter kanon.. bara LÅNA dom av dina söner ha ha ha
chanette andersson

2013-10-02 // 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback