Min stora son

Lyckades efter lite tjat få lov att fota min store son Noah
snart 13 år.
Han vart dock attans nöjd med fotona som jag tog så nästa
gång behöver jag nog inte tjata på han
ha ha haha
 
min handssome son
 
 
 
 
 
 


Snygga bilder.
Här hemma är det barnen som tjatar på att jag ska fotografera dem, undrar när de växer ifrån det:)
Önskar en fin söndag
Kram
Annie

Svar: passa på medans du får.. sen blir de gnälliga o vägrar ha ha ha
chanette andersson

2013-10-20 // 02:33:26
» ullie

fin blogg. ja du inte lätt att få söner på foto i den åldern

Svar: den lillesonen han som är 7 år brukar jag lura ha ha ha.. säga att jag fotar nåt bakom honom ha haha.. den store gick med på det efter ett tag men han blev så nöjd med fotona att han kommer gå med på det nästa gång utan tjat ha ha
chanette andersson

2013-10-20 // 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback