I löööööve you

 
 
 
Hittade dessa otroligt fina löven utanför
pizzerian här i simrishamn då vi stod där
och väntade för några dagar sen.
så vackert med dag dropparna på bladen
 
dessa foton e faktiskt tagna med min iphone 4s.
måste faktiskt säga att jag e rätt impad av iphones
kamera. faktiskt väldigt bra
 
 


» Åke

Jo det var imponerade exponeringar! Men kvinnan bakom kunde läsa av ljusets betydelse och sammansatte det bra ;)

Svar: hi hi 1000 tack...jag tycker dagg droppar e så vackra o de var så galet vackra just på dom bladen
chanette andersson

2013-06-29 // 06:51:52
» Åke

Jo jag gillar djupet i bilderna och vattendropparna till nyanserna vart läckert!

Svar: tackar tackar... jag fick syn på dom då vi stod o väntade på att pizzorna skulle bli klara ha ha ha
chanette andersson

2013-06-29 // 07:01:19

Vad fantastiska jaså du är från skåne jag med

Svar: skåne är mitt land..österlen min plats på jorden.. efter att ha bott utomlands, varit på diverse ställen i sverige o andra länder är det Österlen som är det vackraste.. här mår jag som bäst...
chanette andersson

2013-06-29 // 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback