Våga smutsa ner dig för bra foton

Att fota e inte alltid så lätt som man tror.
det e inte alltid bara att
-ohhh jag hittar fint motiv klick klick klick
VÅGA testa att fota i andra nivåer än man brukar.
Blir roligare om man vågar sig ner på knäna eller om man
lägger sig ner.
VÅGA smutsa ner dig, du får kanon bilder.
nytt perspektiv på motiven.
som dessa 2 som jag tagit här.
översta fotoa ligger jag ner på marken helt plant ner
och foto nedan står jag på knäna.
annars kan man köpa knäskydd eller helt enkelt ta
med ett sitt underlag.
men enligt mig e fina foto värda smutsiga knän.


Hej.

Nu har jag en nystartad tävling på min blogg! Denna gång kan du vinna en fotobok, perfekt inför sommarens resor, födelsedagar, student, konfirmation... ALLA som deltar vinner!!

Här är tävlingsinlägget: http://mestyle.se/2012/may/tavling-vinn-en-fotobok-alla-som-deltar-vi.html#comment

ha en fortsatt bra lördag <3

2012-05-19 // 16:47:04

Sv; Usch då, det lät inte kul! Det finns allt för många människor som inte borde jobba inom vården :P

2012-05-19 // 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback