Omega3 forte

Jag e VÄRLDENS sämsta på att äta typ fisk
och skaldjur och sånt kraf från hav och sjöar.
VARFÖR?
jo för jag verkligen avskyr det och ändå bor
jag i en hamnstad som e perfekt för sån mat igentligen.
men jag klarar ikke av smaken knappt dofen av det.
MEN jag måste få i mig de nyttiga fiskoljan så
därför har jag idag köpt mig omega-3 forte kapslar.
det e lite till hjälp iallafall.
OM OMEGA-3 FORTE
Pharbio Omega-3 Forte är ett kosttillskott med betydligt
större andel omega-3 än de flesta andra fiskoljor som finns på marknaden.
Fiskoljan som används är högkoncenterad och hela 70% av
fettsyrorna är omega-3 och utgörs främst av de
viktiga fettsyrorna EPA, DHA och DPA.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback