Marilyn Monroe plansch från usa


Idag kom äntligen min marilyn monroe plansch
som jag beställt från usa.

i love it i love it

Jag har ramat in den i en guldram som jag hade
hemma och hängt den ovanför våran soffa.

blev så attans snyggt

fick en rolig kommentar från en anonym
till detta inlägg:

hihih dina lampor ser ut som spermier

mouahahha

ja faktiskt nu då den personen skrev
det ha ha.
men det e inga lmapor utan det e 2 st ljushållare som
jag bara satt 2 bita plast bollar på



» Bella

Sant, men en cruising är ju inget mot en festival haha ;) Kul att du hittat till min blogg förresten! :)

2012-03-06 // 19:44:12

Haha ja visst är den snygg ;) Tycker att H&M borde fixa dom i nya färger nu. Vill ha en lila :)

2012-03-06 // 20:23:12

hihih dina lampor ser ut som spermier ;P

2012-03-07 // 15:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback