vackra ord från min kille


Söta ord, sms som jag fått av min blivande make
jag kan läsa det om och om igen..
lika fint och värmande varje gång

************

I bland gör du mig arg
I bland blir jag galen på dig.
Men trots dina små egenheter är de alla små ting
som gör det till dig.
Och jag älskar dig väldigt mycket.

puss puss din tobbe

***************************

Ja vaknade i morse av ett otroligt fint
och romantiskt sms från tobbe.
Ja jag fick romantiska glädje tårar rinnnande utmed
mina kinder.
Här e smset

Som en vind rör du vid mitt inre.
Med värme du fyller mitt hjärta.
All kärlek jag kan förmå att få ur mig ska jag skänka
dig i all evighet.
Till dig min kära skänker jag mitt liv.
Min själ, evig trohet och kärlek.
Älskar dig så innerligen

Tobias

*************************

Du är luften jag andas.
Syret i mitt blod.
Utan dig kan jag inte leva.
Utan dig kan jag inte andas.
Min kärlek för dig är äkta och djup.
Du är den enda för mig.
Älskar dig så innerligen

puss Tobbe 

******************************' 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback