Otroligt fina ord från en vän


(foto jag tog på molle förra veckan)

Logga in på min facebook sida och såg att min
vän Molle hade skrivit nåt så otroligt gulligt om mig till mig.
Jag som e så känslig av mig fick tårar i ögonen.

Min söta goa vän Molle


*******

Tillsammans på kort tid har vi delat så många fina stunder tillsammans.
Vi kan få varandra att skratta o känna glädje.
Dela tankar o åsikter.
Du e något alldeles speciellt gumman o jag lämnar dig aldrig.
Tack för att jag fått chansen att komma dig så nära.
Tack för att just en sån människa som du e min vän.
 Jag kommer alltid älska dig som min bästa vän

 ♥ //Molle



Sv: Haha ja jag blev självklart glad över att jag blev vald som en av Elins favoriter :)



Haha ja alltså om inte du hade skrivit till mig att det var halva priset i hela butiken hade jag ju aldrig åkt dit igår och då hade kanske tröjan funnits kvar. Nä nu retas jag bara :) Om jag säger så här, jag är glad att jag hann före dig, hihi.



Ska bli kul och se om du hittar några guldkorn.

2012-01-25 // 00:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback