10 favo bilar

BILAR.
kanske inte så super kvinnligt
men har man en bil galen blivande make
så kan man inte bli annat än påverkad.
hans raggar bil fick oxå vara med det är
numer 10.
han börja gorma och ha sig då han såg den
kom som nr 10 ända tills jag sa att jag ej rang-
ordnar dom efter vilke jag helst vill ha utan
de e osorterade.
då lugna han sig
ha ha ha
denna ljuva bilen finns på blocket just nu.
i eslöv. hade jag haft 50.000 kr hade jag köpt den
direkt. dock lackat över playboy bunnyn
VILKEN AV DESSA JUVELER SKULLE NI HELST VELAT HA?


» Cilla

Jag skulle gärna ta Corvetten! :D



Sv: Ja, rosor kan kanske tyckas vara tråkigt att ha som favoritblomma, men de går alltid att få tag på och precis som du skrev kan man göra mycket med dem! :)

2012-04-09 // 22:01:11

nr 2 står i vårat garage:)

2012-04-09 // 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback