Badrummet

vi håller på o pillar med vårat badrum.
vi har bla byt ut toastolen o badkaret.
vårat badrum hade väldigt mycke ala 50
tals intreiörer.
vi snackar turkost.
nästa grej på listan är en ny vask eller tvättställ
som det även kallas.
så kolla runder på lite olika hos Bygghemma.
där fanns de klassiska vita.
vita i lite coolare former men sen fick jag syn på den
i sten.
halleda så rå läcker. eller varför inte denna runda 
ala konformade.
jag älskar inredning som överraskar, som inte är
så vanligt.
gud så fina dessa var. tror jag e kär
ja det var ju tvättställ jag skulle kolla men såg fick jag
synd på detta helt galet snygga badkaret
o gud som habegäret slog på,.
jag VILL HA ett badkar med lejonfötter på.
så in i bombens läckert.
vardags lyx att få hoppa i ett sånt o dessutom grymt
vackert som inrednings detalj.
fanns även i vitt.
ja jag hade kunnat ta vilket av dom
(inlägg i sammarbete med bygghemma)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback