Vinterkläder till lillesonen


Brrrr nu börjar det bli kallt på riktigt.
Ja idag har vi +7 grader bara.
Många kommer tänka; hallå vad gnäller hon för e ju inte ens minus.
Ha ha ja jag e väldigt frusen av mig o jag bor i sydligaste sverige o ja jag e vann vid lite varmare klimat, även om denna sommaren varit under all kritik.
Men jag har idag beställt vinterjacka o vinterkängor till lillen.
Vill ju inte att pågen ska frysa även om han e grymt mycke mer varmblodad än mig.
Kräsen har han blivit med klädde oxå helt plötsligt. Innan tog han på sig kläder utan någon större protest. Men nu har han åsikter om vad som e ok o inte ok. Men men han börjar bli stor o självklart börjar han skapa sin stil. Det ska han få lov ju.
Så det blev denna jackan o skorna.. De va godkända.. Sen får vi se vad för mössa o halsduk som han godkänner ha ha
Jacka 399 kr
Kängor 299 kr 
Båda från hm.se





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback