Rita mys med lille sonen o lillebror

Idag passa vi min lillebror Dogge (douglas)
ja jag har en lillebror på snart 5 år fast jag är 34 år
ha ha ha ha
ja min pappa e faktiskt inte så gammal han är bara 51 år.
 
iallfall så laga vi mat o sen satte vi oss vid köksbordet för
att rita ihop lite.
Min lilleson Kewin är oxå en riktig pyssel ala rita lover.
(mitt intresse för att rita o måla har nog smittat av sig)
 
Vi tänkte att vi minsann ska testa de nya pennorna från märket Djeco
från litenleker.se.
 
båda pågarna gilla dom väldans mycke.
bra grepp om dom.
lille broren min sa:
 
-så många fina färger
 
och ja jag kan inget annat än hålla med honom om det.
va riktigt fina klara färger.
annars brukar tyvärr många rit pennor ge så där
lite grå dassigt med färg.
ser dammigt ut men dessa va verkligen klara o fina.
 
så de får väldigt bra betyg från både min son o lillebror.
ja av mig med.
jag kunde ju inte låta bli att testa dom oxå ha ha
 
HÄR har ni direkt länk till just dessa pennorna
så slipper ni leta.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback