Jobbig vecka


Nu märker jag av att det varit en fruktansvärt påfredstande, jobbig o känslomässig vecka.
Riktigt hemsk har den varit.
Mycke ilska o rädsla.
Jag tänker inte gå in på exakta saker men det e inget man vill uppleva igen.
Finns verkligen helt sjuka människor i denna världen.
Jag höll mig lugn de första dagarna.
Förvånansvärt lugn.
Men nu har jag tyvärr börjat känna att det kommer i kapp mig o panikångesten o den inre stressen gör sig påmind.
Ligger o bubblar nära ytan.
Jag kämpar, säger till mig själv att det e inte konstigt att jag får det.. Shit happens.. Bara rida ut stormen.. Det går över o det är inget farligt.
Men ack så jobbigt det är.
Jag blir så fruktansvärt trött då man kämpar så, man blir irriterad för att man låter andras dumheter o beteende påverka en så psykiskt.
Men jag e en känslomänniska.
Det kan jag tyvärr inte komma ifrån.
Jag kämpar på, har haft perioder då jag haft min panikångest under bra kontroll så då kan jag banne mig få det igen.
Måste bara tillåta mig själv att inse att det tar tid, att det inte bara är 3 steg dit utan kanske 300 steg.. 
Men bara resa sig, fortsätta gå o försöka hålla huvet högt.

Im a fighter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback