vill ha militär rum

Min käre lille snart 9 åriga son vill ha ett militär rum.
ja han säger så iallafall.
han vill inte alls ha ett usa/england flaggan rum så
som han har nu.
mamma (jag alltså) gillar ju inte riktigt den där ideen
om militär rum men samtidigt vem e jag att bestämma
vad min son tycker om.
 
vill han ha ett militär rum alltså camouflage mönstrat
så ja då ska han ju få ha det.
 
dock e jag inte alls glad över hans ide om att han vill
bli militär då han blir stor.
 
jag fråga han varför han ville det
han svara:
 
för jag vill hjälpa andra och jag vill att alla ska vara snälla
till varandra o inte va dumma o kriga
 
smart son man har.
 
har efter en hel del letande hittat en sida som säljer militär
ala kamouglage mönstrade saker till ett humant pris
så ja det e väl bara att börja göra om litens rum så han får
det som han vill
 
UPPDATERING
tyget och tejpen är beställt nu
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback