Hur beteer sig folk igentligen?

Igentligen borde jag inte bli förvånad längre..
Det e liksom inte första gången som man ser hur illa folk
behandlar en trots att man alltid vissat sig godhjärtad mot dom.
 
Jag är inte världs bäst, jag kan med klanta mig MEN
jag e inte dum mot folk för det.
 
Jag kan bli arg på folk men aldrig att jag snackar massa
lort om dom o ber andra typ vara sura på dom bara för jag är det.
 
Jag ställer alltid upp o lyssnar då nån är ledsen eller arg
och tycker de blivit illa behandlad av andra.
 
Jag försöker alltid ställa upp på folk då de behöver det.
 
Jag begär inget annat än vänlighet tebax
men vad får man?
 
jo man blir stampad på.
 
Jag är i ärlighetens namn sjukt jävla trött på att vara så attans
snäll hela tiden, så förstående, så hjälpsam.
trött trött trött på det.
 
Känner för att skrika ut mindre trevliga saker om vissa personer
inte hålla deras hemlisar längre för de förtjänar ta mig f*n inte det.
 
För varför ska jag vara så satans snäll då man bara få koskit tebax?
 
Jag vill ikke sjunka till deras nivå
no no no
MEN nån gång måste det liksom vara stop.
 
Hädan efter ska jag banne mig bara stötta de personer som förtjänar det
ändast ge min ärliga vänskap till folk som har vett att ta vara på den
 
jag MÅSTE bli hårdare på den punkten
MÅSTE börja tänka på mig själv lite.
 
mmmm
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback