Lönnrosen bukett

Min goa och galet roliga svärmor fyllde år i förgår.
Brukar köpa en bukett blommor till henne o kryss tidning
för det gillar hon.
Men i år tänkte jag banne mig ge henne nåt annat
(kommer kommer en triss och krysstidning ingår)
 
Jag gick ut o plocka en kasse fyllt med lönn löv och satte
mig ikväll och gjorde denna.
spraya den sen med hårspray.
Det gör sån den håller sig i flera veckor, ja jag har hört att nån 
tom haft en sån i 2 år..
 
Vill ni lära er hur man gör?
 
då kan ni gå in HÄR så får ni en steg för steg beskriving.
 
där vissar jag hur man gör en ros.. vill man sen göra buketten
så gör man ju bara massa roser och sätter sen ihop och sen lite
grööna löv runt..
 
tadam
 
 


Himla fint!!
Sv: Ja visst är den! Jo nu på hösten är det ju så mysigt med sköna tjocka tröjor :) Alltid kul att shoppa nytt också!

Svar: måste jag få tummarna ur rumpan att göra med
chanette andersson

2013-10-20 // 16:15:08

Häftigt!!

Svar: tackar
chanette andersson

2013-10-23 // 12:41:30

Den buketten är så fin!

Svar: tack så jätte mycket
chanette andersson

2013-10-23 // 12:50:52

fint :)

Svar: 1000 tack
chanette andersson

2013-10-23 // 13:01:12

:D

2013-11-08 // 09:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback