Skum inre oro

Idag skulle en kompis jag inte träffat på nåt år komma hit för att
köpa en kappa o en blus som inte passa mig.
skulle bli toppen kul att träffa henne.
Var lite nervös först men det lugna sig.
 
men efter ett tag kom oron tebax och fast jag andades lungt
och var avslappnad så kom den där inre oron som gör att jag inte
kan typ sätta mig ner o slappna av utan springer runt o pillar med
saker hela tiden.
 
tog en kopp med youghurt för jag hade inte ätit frukost.
vet att man kan bli illamående om man inte äter nåt i heller.
 
sen åkte vi o handla på coop och det gick bra, kände ingen oro
direkt då.
 
men sen kom oron igen.
e som en jävla berg o dal bana och sjukt jävla jobbig o
nu e jag sjukt jävla trött pga det.
tar oerhört på krafterna
 
jävla panikångest skit.
även om jag vet att det inte är nåt farligt så e det sjukt jävla
jobbigt och oerhört depprimerande


Sv: Jag gillade klänningen du länkade till, kommer nog inte köpa den men den var ändå snygg!

Haha ja glajjor betyder solglasögon ;)

Haha ja det hade ju varit något, du kan ju alltid få håret jag klippte bort, det ligger i min papperskorg ;D

Tack så himla mycket, så kul att du gillade min outfit!

2013-03-15 // 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback