Mega tårtbuffe & skola avslutning

Idag vart det skolavslutning för mina 2 goa söner.
Tyvärr kan jag inte dela mig så kunde inte gå på bådas fast
jag hemskt gärna hade velat.
Men store sonens pappa var på hans o jag gick på lillesonens
för han har ingen pappa (hans pappa dog i en bilolycka 2009)
 
Var på lillesonens skolavslutning o där skulle som sagt alla
föräldrar ta med en bakad tårta och det var hela skolans
alla klasser så ni kan ju gissa hur galet många tårtor där var.
 
dominerande var helt klart, kladdkaka o gräddtårtor o jordgubbar
var där så det stod det härliga till.
tårtan jag gjorde kan ni se i inlägget jag gjort innan detta.
 
Tog iallafall lite bilder på tårtbuffen.
Hann tyvärr inte ta fler bilder men kan säga att där var par bord
till med många många tårtor.
önskar jag hade haft tid och att jag kommit åt så jag hade fått
testa en bit av allas tårta men det gick inte plus skulle jag ha
gjort det skulle jag ha rullat hem
ha ha ha
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback