Kivik art center

 
Idag var vi en runda till kiviks art center.
Maken var dock inte lika impad
Han tyckte det var sååååååååååå trist
Själv tyckte jag att det var intressant och det tyckte
lille sonen med för han kunde gå in i de flesta konsverken
Utsikten vart helt WOW där uppe.
Man såg hela Kivik från ovan och hela bukten.
var så vackert o harmoniskt
Det som jag mest hade sett fram emot att se vad den
omtalade Himla trappan.
Den var grymt läcker och skulle varit såååå coolt att göra en fotoshot
där med en kvinna i vit klänning o vingar på sig som om hon var
på väg upp till himmlen.
Störde mig dock på den attans plexi glas skivan som var där som
sabbade fotona totalt..
den var skitig med så det gjorde det ännu värre.
attans plexi glas
ha ha ha ha
Där finns även ett Cafe med attans cool form.
Men seriöst o ärligt måste jag säga att det var INGET cafe jag skulle
vilja fika på, det var sjukt varmt, personal som inte ens var där utan de satt 
utanför o drack kaffe och ja de bör se till att putsa rutorna där o fräscha till det.
det e min åsikt iallafall.
Annars var det en intressant runda man fick gå där på kiviks art center
och jag gillade verkligen hur de hade fått in konst former i naturen.
så ja jag gilla det
 
 
 


Vilka himla fina bilder!
kolla in mina rosa sommarbilder på min blogg!

2013-08-02 // 17:40:48

härlig blogg!

2013-08-03 // 00:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback