Julkalender tävlingar 2012

Nu e det december och då
brukar en hel del bloggare ha sina årliga
julkalendrar.,
 
Ja jag e ena av dom har en med en ny lucka
varje dag o det på min
bakblogg.
 
och här e en lucka vid varje advent
 
Här kommer jag skriva vilka som ha
julkalender tävlingar i år.
 
Vet du nån som ska ha som jag missat
skriva upp är så bara tipsa mig
* tartpalatsets.blogg.se
 
* liie.se
 
* blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/
 
* sophiecoper.se
 
* aggehh.blogg.se
 
* lindablom.se
 

* adaras.se

 

* nilssonpettersson.blogg.se

 

* agneslauedberg.blogspot.se

 

* johannaspratstund.blogg.se

 

* mammasvardag.se

 

* magdalenagraaf.se

 

* nickys.se

 

* dianasblogg.blogg.se

 

* trendenser.se

 

* michaeladahlstrom.se

 

* mansondust.nu

 

* barnshopping.se/blogg

 

* englasshowroom.com

 

* tobbees.com

 

*designdaybyday.se

 

* byfia.se

 

* eemma.se

 

* nilmasbokhylla.wordpress.com

 

* tiepnajjs.com

 

* itsahouse.blogspot.se

 

* shoppingandfashion.se

 

* amandaperssons.se

 

* mohammedis.se

 

* bilderbyalice.se

 

* amandasjul.blogg.se

 

* blogofphoto.webblogg.se

 

* blogg.alltforforaldrar.se/liniz

 

* exeggutor.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback