Hela Österlen lyser

Just nu e det nåt som heter Österlen lyser
här på vackra österlen...
Det e massa masa ljus, ljus spel osv runt om i byar
o städerna här (ok inga mega storstäder)
så otroligt vackert.
 
Detta foto ovan tog jag idag vid 17.30 tiden
utanför mitt jobb.
byggnaden mitt jobb ligger i.
Var en stor strålkastare på taket som lös upp himmlen
så fint. ni kan se det uppe till vänster i bilden
nedan ser ni ni hur den ser ut då den lyser mot väggen
var fakeltåg som gick från parken i simrishamn ner
till min arbetsplats
där min chef hade godis regn för alla barnen som
deltog.
(ljusen som är i suckarnas gång vid parken
i simrishamn ska jag o syrran uttnyttja imorgon för en photoshot)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback