Största lyckan i livet


Detta e den största lyckan i mitt liv.
Mina 2 helt fantastiska söner.

Noah 11 år
och
Kewin snart 6 år.


Det e dom som e ljuset i mitt liv.
Det e tack vare dom som jag kämpar att bli
fri min panikångest.

Allt för mina små allt



Sv: Jo jag såg den där tävlingen för ett par dagar sedan på facebook och ÄLSKADE skorna men jag orkade inte tävla då man var tvungen att skriva någon motivering eller vad det nu var, sånt är inte min grej, tycker det blir för jobbigt :P



Japp byxorna finns i katalogen och på nätet. Jag vet inte om byxorna bara var stora i storleken eller om det är för att jag är smal. I midjan behöver jag oftast stl 32 eller 34 för att de ska passa mig men då vill jag ha 34 eller 36 vid benen, dessa tog jag i stl 36 så kan ju vara det. Vet inte riktigt.

2012-03-18 // 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback