River of no return

För nån dag sen såg jag filmen River of no return
med marilyn monroe.
anledningen att jag valde den e för jag vart sjukt nyfiken
på hur hon skulle se ut i långt hår.
vilket hon har i denna
 
RIVER OF NO RETURN:
handlar om en hårdbarkad änkeman med ett tvivelaktig förflutet som nu bestämt
sig för att leva ett lungt liv med sin lilla son.men deras lugna tillvaro slåss i spillror
när matt blir rånad o nedslagen av en kallblodig hasard spelare harry.
marilyn skjuter hastigt upp sitt bröllop med harry för att vårda matt.
Men matt blir snabbt frisk och bestämmer sig för att hämnas
och ger sig ut på den vilda floden med sin son och marilyn och
hack i häll har de mordlystna indianer
allt händer väldigt snabbt och det låter mer dramatiskt
på beskrivningen på baksidan av filmen än vad det är.
jag trodde det skulle vara så att matt blev riktigt nedslagen och typ
vara halvdöende men han rester sig efter typ 10 min och
e inte alls vidare skadad
 
det var super kul att se marilyn med långt hår även om det
e attans dåligt fejkat men på den tiden hade man ju inte
dagens resurser ang sånt med löshår och grejs.
hon e iallafall galet vacker som alltid.
 
romantisk film
med roliga trick filmningar som kan få en
att skratta gott.
BETYG:
fin miljö och helt ok handling
sen gillar jag ju sånt romantik trams
ha ha ha ha
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback