Mys i gislövshammar

var en tur till gislövshammar igår och hade mysigt.
min store son noah badade fötterna och gusten testa vatten
kvaliten ha ha ha ha
var helt fantastiskt vacker.
har sagt det innan o säger det igen, vinner jag massa pengar
nån gång i framtiden ska jag såååååå köpa ett av husen
där nere eller köpa en tomt o bygga ett litet sommarhus där....
dock bara sommar boende för på vintern e det riktigt skit där
noah tog foto på mig.
han e super duktig på att fota min gullunge
sen har vi då min kära Mr T som satt i skinn jacka o jeans
då alla andra NORMALA människor hade tshirts,
linnen, kjolar, klänningar osv för de typ svettades ihjäl
ha ha ha
 


» MH

Jättefina foton! Gillar det där med foto som är så ärliga, spontana och inte så "uppställda" Ja men visst är männen stiliga i kostym, lika coola som i en skinnjacka.Jättefint foto på dig, trevligt att plocka fram en kulen höstdag, och drömma sig bort till sommaren som vi hoppas stannar lite till!!!
Må så gott/MH

2012-07-26 // 07:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback