Kärleken till Mr T

Kärleken jag känner för Mr T kan inte beskrivas med ord.
Den e så stor och så stark att inga ord e nog.
Att bara tänka på han får mig att blir så varm i hela min kropp.
att titta på han får mitt hjärta att hoppa extra.
Nu e det mindre än 1 månad tills jag blir hans fru och jag längtar.
 
Jag trodde aldrig jag igen skulle kunna älska.
inte efter att min yngsta sons pappa dog.
men det kunde jag och såååå attans starkt och så äkta.
sån kärlek känner jag till min älskade mr t.
han öppna upp mitt döda hjärta och fick det att växa och
bli varmt igen.
 
för 2 år sen började han och det brinner ännu för
han och jag e lika nykär i han nu som då
den 3 juli 2010.
 
snart e han min make och jag hoppas det
kommer vara så for ever.
för jag e hans 4 ever..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback