how to marry a millionaire

Nu har jag sett film numer 4a av 6 st
i min fina marilyn monroe samling.
ska köpa fler sen.
 
HOW TO MARRY A MILLIONAIRE
i en av sina mest hyllande roller spelar marilyn en läcker model
som ihop med sina 2 eleganta vänninor hyr en exculsiv våning på manhattan 
i hopp om att komma i kontakt med rika män.
Att de egentliegn är lusfattiga o har en gapande tom kyl försöker de desperat dölja
för sina uppvaktare..
en film som både berör och får en att skratta och tänka efter.
jag verkligen ÄLSKADE denna filmen och ville aldrig
att den skulle ta slut.
önskar sååå atta det typ skulle komma en uppföljare till denna
men e kört med tanke på att vackra o roliga marilyn inte lever längre
en film som jag varmt rekommenderar
 
BETYG:
love love love love'
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback