Bild regn från vårat bröllop

min 2 åriga lillebror Dogge tyckte inte det puffade
riset skulle kastas utan ätas ha ha
Linnea blev nog kär i min lillebror dogge för hon gick
fram och krama han av bara den
Lite av gästerna och vi.
från vänster: maggan, sara, coffe, min make, patrik, min svärmor
min svärfar och jag
sittande angelica och linnea
min son kewin och mitt gudbarn engla.
de var mina brudnäbbar
från vänster: sassa, jag, min make, angelica, patrik o coffe
nere från vänster: min son noah, min son kewin o mitt gudbarn engla
Min make och hans lillasyster angelica.
angelica sjöng en adel låt för oss så sjukt fint i kyrkan
skramlet dom hade satt fast bak på våran bil
den nerklottrade bilen våran
bara så alla vet ha ha
vi fick fotobevis på vem den ena av skyldiga var ha ha ha
min makes lillasyster angelica som sjunger vackert för
oss i kyrkan
bestmanen coffe, min son kewin och min son noah
från vänster uppe: min mamma, min pappa, jag, min make
min svämor, min svärfar
från vänster nere: min son noah, mina son kewin, mitt gudbarn engla
se vem som håller i spray burken.
du e såååååååååå avslöjad angelica
ha ha ha ha
lite av dukningen
min make tobias och min lillebror dogge busar
från vänster:bestmannen coffe, min make som håller
händerna på min son kewins axlar, jag, min syster sassa
och längst fram mitt gudbarn engla
lilla söta feen linnea min makes brorsdotter
min make fuskar i fotbolls brännboll och ska försöka
hindra sin lillebror coffe att nå stenen som markera ena posten
min son kewin kastar sig på 3dje stenen så han ikke 
ska bli bränd i fotbolls brännboll
min makes storebror patrik han sprang som bara den
lovisa och min make 
min son kewin försöker skräma lovisa så hon ej ska hinna 
fram till ena konen
 
***********************
 
vi hade helt sjukt kul på vårat bröllop och det
vart en helt fantastisk dag som jag kommer minnas
med glädje i resten av mitt liv



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback